Recension: Glory Hole Loads

Har ju pratat lite om anonymsex förut och när vi kommer till ämnet Glory Hole så är det nog det ultimata av anonymitet. Efter att jag skrivit om sidan XXXPawn blev jag kontaktad av en av våra läsare som ville att jag skulle skriva om fler sidor. Han erbjöd mig att ta en titt på BangBros Glory Hole Loads som är en del av BangBros stora utbud bara ägnat åt Glory Hole. Och vem är jag att tacka nej till ett sådant erbjudande? 🙂

ghl11867_0002

Tyckte det var enormt spännande att köra igång första videon, massor av tankar snurrade i mitt huvud, och det dröjde inte länge innan den så bekanta pirrningen startade där nere! 😉 Detta skulle jag mer än gärna prova någon gång. Kanske inte på någon sunkig toalett eller vid någon rastplats, ställen där man hört talas om att de finns, nej det måste vara under ordnade förhållande på en klubb eller dylikt.

Så tillbaka till filmerna. Det hela fungerar felfritt ett tag men börjar sakta men säkert bli ganska enformigt och repetitivt. Efter 10 filmer börjar jag hoppa rejält och vid varje video börjar jag till och med känna igen kukarna som sticks in genom hålen 🙂 I slutänden beror det helt och hållet på tjejen som är med, hur hon är i scenen, om det skall vara upphetsande eller inte. Några av tjejerna är lite mer vilda än de andra och då blir det genast mer intressant och långt mer upphetsande att se!

ghl11873_0132

Jag tror att om man skall se dessa filmer skall man absolut inte se för många på rad. Bättre se dem med några dagars mellanrum för att de skall vara intressanta. Annars känns det bara som du ser samma film om och om igen, fast med olika skådespelare!

You may also like...

2 Responses

1. Eva skriver: